mandag den 26. september 2011

Nu seksten år

Hej! Det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst har skrevet, men har haft så travlt! Har haft fødselsdag, været syg, hold fødselsdag, gjort rent! Og lekiter!

Men havde en rigtig god fødselsdag, med nogle gode gaver også!
Fik:

En morgenkåbe fra Hunkemöller. (Fra mor)
En iPhone-højtaler formet som en lyserød gris (Bassen er i øvrig rigtig god! Fra mor)
En grå cardigan. (Fra mor)
Et bord, som står ved siden af min seng nu. (Fra min far og søster)
Guldtæppe (Fra min far og søster)
Et gavekort (Fra min far og søster)
Tyrkis håndklæder (Fra min farmor)
200 kroner (Fra min mormor)
200 kroner (Fra min onkel og tante)

Regner med at skulle holde noget mere fødselsdag for min fars side af familien, og så har jeg også en stor  fødselsdag for min klasse.
I kan se nogle billeder fra dagen nedenunder. B.la. hvordan vejret var, mine gaver og kortet fra min mor, som er hjemmelavet.



Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar