Lol, der var en edderkop udenfor. Jeg ville røre den, bare for sjov, men så hopper den oppe på mig, så jeg tager min cardigan af og smider på gulvet i hysteri. Hahaha! Omg, blev bange!
Fysik i dag! Og ehm.. En jeg virkelig hader kom sådan rigtig bestemt over ved mig og spurgte ''Må jeg sidde her?''. Jeg nåede ikke at svare før hun knaldede sine bøger ned på bordet. Så kommer hende, jeg rigtig skulle sidde ved siden af ind, og vi snakker sådan med vores øjne. Vi begge synes, det er for latterligt, at jeg ikke måtte svare.. Irriterende.
Forresten overskriften! På vej hjem fra skole fulgtes jeg med min veninde. Hun siger så ''In the air, in the hair'' og dasker mig på håret. Så siger jeg ''In the space, in the face'' og klasker hende lidt i ansigtet. Ha, det var ret sjovt!
Vores bod.. Hvor alt er mega dyrt, så jeg køber aldrig mad derinde.
Fysikforsøg!!!!
Fysik ''H+ i bevægelse''. Lol xD



Ingen kommentarer:
Send en kommentar