Jeg har været hjemme ved min veninde og sove, for hun var alene hjemme. Vi lavede selv mad, hvilket egentlig gik ret godt. Vi lavede en wokret med kylling og nudler. Det smagte rigtig godt!
Vi så ellers også The Last Song og en masse film på youtube. Det sjoveste vi lavede, var nok telefonfis! Det var så sjovt!
Vi havde forresten og samme sengetøj.
I går var jeg i designer bazar. Jeg fandt ikke så meget, jeg kunne lide, men noget fandt jeg! Jeg købte en rødbrunelig cardigan, en hudfarvet kjole, en ring og noget sticker til at putte på min macbook, men kan ikke finde ud af at få det på.





Ingen kommentarer:
Send en kommentar