Nu er valget endeligt overstået og vi har nu fået en ny, rød regering. For at være ærlig, så rager det mig, for de holder alligevel ikke hvad de lover, så alt det de siger, er fuldstændig lige meget :)
Men her er en rose, som jeg fik af nogle fra Socialdemokratiet. Rosen står nu på mit værelse.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar