mandag den 5. september 2011

Migræne!

Tror jeg har fået migræne, og det er virkelig nederen! Seriøst, har aldrig haft så ondt i hovedet som jeg har nu. Og så kommer og går kvalmen også. It sucks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar