mandag den 5. september 2011
Migræne!
Tror jeg har fået migræne, og det er virkelig nederen! Seriøst, har aldrig haft så ondt i hovedet som jeg har nu. Og så kommer og går kvalmen også. It sucks!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar