Hej, ret lang tid siden, jeg har skrevet sidst, men har haft så travlt og har været i Berlin! :)
Indtryk af byen Berlin:
Kulturel, en stemning, jeg ikke har oplevet andre steder, mystik, spændende, historisk.
Indtryk af menneskene i Berlin:
Ekstremt flabet, arrogante, sure, onde, ligeglade, de tror, de ejer alt, de tænker ikke nok over det, som skete for 70 år siden.
Jeg synes, de går rundt og er alt for glade. Jeg kan ikke forstå, hvorfor de er sådan efter 2. verdenskrig. Jeg er åbenbart den eneste med den følelse. Jeg synes, de burde tænke mere over tingene og ikke bare gå rundt og lade som ingenting.
Vi fik forresten indbrud på vandrehjemmet imens vi lå og sov. Politiet stod og grinede, da de nåede frem, for det var virkelig noget gammelt lort, som var lige til at brække op.



























Ingen kommentarer:
Send en kommentar