Så er det ved at være slutningen på weekenden. Hader altid søndage.Søndage og andre hverdage undtagen fredage er djævlens dage. De er så hæslige! Lørdag og fredag er mine to yndlingsdage, for fredag får man fri, og lørdag har man fri. Men må indrømme, at jeg også er ret glad for torsdag lige for tiden, for på torsdag har jeg fødselsdag! Så får jeg gaver. Glæder mig!
I dag har jeg fået tacos! Mums <3 Det smagte rocker godt!
- Thea

Ingen kommentarer:
Send en kommentar