onsdag den 21. september 2011

Nu er det snart

Ja, nu er det snart min fødselsdag! I morgen! Glæder mig til alle mine gaver. Elsker at modtage gaver!

Jeg har forresten nogle billeder af nogle af mine smykker, b.la. min elskede ugle-halskæde, som jeg har kaldt Ulla! Og mit elskede kors, jeg har haft i over 8 år nu og min sommerfuglering, som jeg ikke ved, hvor lang tid, jeg har haft. Der er forresten også et billeder af mine dejlige uldsokker, som jeg på nu. De er dejlige varme! :D

2 kommentarer:

  1. Tillykke med i går. :)

    Håber du havde en rigtig dejlig dag. :)

    Knus Cecilie.

    http://frklarsenhappiness.blogspot.com/

    SvarSlet