Ja, nu er det snart min fødselsdag! I morgen! Glæder mig til alle mine gaver. Elsker at modtage gaver!
Jeg har forresten nogle billeder af nogle af mine smykker, b.la. min elskede ugle-halskæde, som jeg har kaldt Ulla! Og mit elskede kors, jeg har haft i over 8 år nu og min sommerfuglering, som jeg ikke ved, hvor lang tid, jeg har haft. Der er forresten også et billeder af mine dejlige uldsokker, som jeg på nu. De er dejlige varme! :D


Tillykke med i går. :)
SvarSletHåber du havde en rigtig dejlig dag. :)
Knus Cecilie.
http://frklarsenhappiness.blogspot.com/
Tak! :)
SvarSlet