Hej!
I går fik jeg mit nye kamera. Det er et Canon EOS 550D og jeg elsker det! Og det er rigtig nemt at finde ud af at bruge :)
Har ikke haft mulighed for at tage så mange billeder, men har taget et billede af en rose inde på mit værelse. Jeg har redigeret billedet.
Eeeeeej, jeg elsker kameraet <3
Jeg har fødselsdag om en uge! Og har lige fået af vide, at jeg har fri 11.30 PÅ MIN FØDSELSDAG! Det er mega dejligt! Har ellers normalt fri klokken 15.00.

Ingen kommentarer:
Send en kommentar