
Hey (:
I dag fik vi besøg af mine to kusiner, som skulle spise hos os. De tog desert med, som bestod af chokoladekage og vaniljeis. Min mor havde selv tilberedt madpandekager med noget krydret kylling og salat. Og coolaaa! Det var ret nam.
Min mor sagde, hun ville have opskriften på kagen, men det fik hun nu aldrig. Håbede på, mine kusiner ikke ville have resten af kagen med hjem, men min mor sagde, de skulle tage den med hjem.. Øv!
Her på det seneste er jeg faktisk blevet helt vild med æbler. De smager bare så godt! Især Pink Lady æbler. Men kan ikke lide skrællen. Den er ad. Haha, ej er mega kræsen :) Men det har jeg nu altid været.Faktisk kan jeg normalt ikke lide kage, men noget kage, kan jeg åbenbart godt lide. Hmm.. Kan lide chokoladekage og lagkage.
Apropos lagkage, så er det min fødselsdag på torsdag! Så skal vi sikkert have lagkage. Yay!
- Thea

Hej! Jeg har lavet en ny blog.. Du var fast læser af min gamle og tænkte om du også ville blive af min nye.. Btw jeg er af din :)
SvarSlet