fredag den 9. september 2011
Canon EOS 550D *HJERTE*
Oh yeah <3 Sådan et får jeg i morgen! Glæder mig vildt! Og så købte min mor i dag en iPhone i hvid. Den fik jeg, så fik hun min sorte (: ELSKER IPHONE 4 I HVID <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar