fredag den 9. september 2011

Canon EOS 550D *HJERTE*

Oh yeah <3 Sådan et får jeg i morgen! Glæder mig vildt! Og så købte min mor i dag en iPhone i hvid. Den fik jeg, så fik hun min sorte (: ELSKER IPHONE 4 I HVID <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar