Alle snakker om hvor god den bog er, så i dag bestemte jeg mig for, at den vil jeg give et forsøg. Også selvom jeg ikke er den store læsehest, men whatever!
I dag fik jeg min læseprøve tilbage. Jeg fik 12! 50/50! Den var ellers ret svær, og var ret i tvivl ved mange af dem.
I dag da jeg skulle fremlægge til morgensang, talte jeg højt og tydeligt. Det var så dejligt at få det af vide af alle mulige, at de syntes, det var godt. Hæ, jeg styrer!



Ingen kommentarer:
Send en kommentar