lørdag den 10. september 2011

Hello!

Jeg har været hjemme og spise ved min far i dag. Der var en lille killing i en busk. Den var så sød! Nurh nurh.

Ej, jeg har fået halsbetændelse, så har virkelig ondt i halsen og virkelig hæs. Lyder ret sjov, når jeg snakker.

Nurh sød lille killing <3

En eller anden kage, som er mega vammel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar