lørdag den 10. september 2011
Hello!
Jeg har været hjemme og spise ved min far i dag. Der var en lille killing i en busk. Den var så sød! Nurh nurh.
Ej, jeg har fået halsbetændelse, så har virkelig ondt i halsen og virkelig hæs. Lyder ret sjov, når jeg snakker.
Nurh sød lille killing <3
En eller anden kage, som er mega vammel!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar