tirsdag den 6. september 2011
2 - 0
Wuhu!! 2 - 0 til Danmark! Har på fornemmelsen vi vinder! Havde bare lige lyst til at skrive dette, for det er sgu et godt stykke arbejde de har leveret indtil videre!! :D
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar