|
Jeg har været i Elgiganten i dag for at købe spejlreflekset, men de havde det ikke på lager, så får det på tirsdag eller onsdag.
Btw. så er de ikke for kvikke derinde i Elgiganten. Det var som om, de ikke ville sælge Canon, så de blev ved med at snakke om hvor godt Sony er! Seriøst man, de ved åbenbart ikke, hvordan man sælger. Og så blev jeg totalt sat i forhør, for han skulle da lige være sikker på, at kameraet var noget for mig! Hvis det ikke var noget for mig, ville jeg jo nok ikke have købt det, søde? Og så hørte han slet ikke efter, hvad jeg sagde, og så sagde han, at et kompaktkamera kunne være ligeså godt. Irriterende nisse. Gå vææk!
Jeg har totalt mistet alt respekt for Elgiganten. Man blev jo nærmest overfaldet. Og så havde han slet ikke forstand på kameraer overhovedet! Omg.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar