lørdag den 17. september 2011

Weekend!




























blev det endelig weekend. Det er virkelig dejligt! Kan ikke beskrive den dejlige følelse, man får, når
man får fri til weekend eller ferier! 
Det er en følelse, der ikke kan beskrives, en følelse, man ikke kan sætte ord på. 
Alle oplever denne følelse, det er jeg sikker på. 

I dag prøvede min mor at lave noget indisk. Det smagte faktisk ret godt, men der var noget rødt stads, 
jeg ikke var så vild med, men det var ikke så vammelt, det ikke kunne spises.
Nu er det snart min fødselsdag. Hver dag nærmere det sig og hver dag bliver jeg mere spændt. Jeg glæder mig så ufatteligt meget. - Nok mest pga. gaverne, haha.
Håber vi skal ud og spise på min fødselsdag, men ved det ikke. Min mor har snakket om, at min far skal komme hjem til os og lave mad, så inviterer vi min farmor og måske mormor.
Min mor har sent fri på min fødselsdag, så det er i hvert fald ikke hende, der skal lave maden. Jeg har faktisk tidligt fri den dag. Jeg har fri klokken 11.30! :)

- Thea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar