tirsdag den 6. september 2011

Ich finde Deutsch sehr langweilig!

.. det gøre jeg virkelig!
Vi skal skrive et brev til en pige i tysk. Virkelig kedeligt! :)

Det har faktisk været en okay dag i skolen, og jeg føler, at jeg er begyndt at få styr på mine lektier. Måske er det også bare fremlæggelserne foran hele skolen, der har gjort, at jeg har følt, at det hele bare var uoverskueligt og at jeg ikke magtede noget overhovedet. Men har styr på det jeg skal sige. Skal ikke sige særlig meget, så er ikke så nervøs. Sagde allerede lidt i dag, og det var ikke så slemt, som jeg troede.

Ej ej ej ej.. Så var jeg med min veninde nede i vores bod, for hun skulle bestille fiskefilét. Jeg står så og stirrer på nogle, som laver vejrmøller og sådan noget. Så vil jeg sige noget til hende. Jeg kigger der, hvor hun stod, men hun stod der ikke. Så råber jeg bare ''MARIA???!!!'' helt vildt højt, og så står hun og er i gang med at bestille. Omg jeg blev bange! Men det var virkelig sjovt. Kunne ikke lade vær' med at grine.
 Mine sko, og snorebånd, som har forvildet sig ud af min sko <3
 Min frokost! Min veninde kunne ikke lide den råkostsalat, hun fik med til sin fiskefilét, så den fik jeg, da jeg ikke havde flere agurker eller tomater tilbage.
 Brevet til pigen.. Undskyld den sygt grimme skrift, men det er kun en kladde.
Eh what the..? Horeunger? Hvorfor dog det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar