Hej!
Var så tæt på at tabe min højtelsket MacBook Pro! Omg, troede jeg skulle dø!
Jeg har ikke været i skole i dag, da jeg var syg. Jeg har nu fået det bedre.
Jeg har været over ved min far og spise. Lige da jeg kom, så besluttede min far sig for at købe et nyt tv, så min søster og jeg kørte over og hentede det. Og så skulle min far også hente noget gulv for min farmor, men det får de åbenbart først på mandag, så det bliver bragt ud.. eller noget.
Nå men, på mandag daffer jeg jo til Berlin, og det glæder jeg mig i hvert fald ikke til, for jeg må ikke tage computer med! Hvad skal man så lave i 10 timer i et tog? Jeg havde ellers planlagt at se film, men det kan jeg da godt droppe nu. Hader min klasselære og hans dumme beslutninger.
Btw. det er faktisk ret svært at tage billeder af en mælkebøtte, når det blæser!!
Billedet ovenover viser mit tøj i dag! Kun sort... Absolut sort!





Ingen kommentarer:
Send en kommentar