søndag den 14. august 2011

Søndag - sidste dag i weekenden.

Hej!

Jeg sidder lige nu i stearinglysenes skær og spiser is. Og så ser jeg forresten også Lie to me!
Jeg er blevet helt vild med stearinlys. Det er så hyggeligt, når det er mørkt, og jeg ved, det lyder mærkeligt, men det får mig til at fornemme jul og julestemning, haha. Men der er jo også kun 4 måneder til jul! OG en måned, en uge og en dag til min fødselsdag. Wuhu. Min mor har vidst allerede købt én gave.


Hvor ville jeg ønske, jeg havde et spejlrefleks! Min iPhone er ikke lige så godt, som et spejlrefleks.. Suk :(

Skriver ikke mere i dag, da jeg ser Lie to me og skal i seng efter, for skal i skole i morgen!

- Thea.

5 kommentarer:

  1. Nice blog ;D og syntes også at sterinlys er viildt hyggelige! xD

    hilsen Camilla (Gsm: Signe1036)

    SvarSlet
  2. Tak! - Ja, stearinlys er det hyggeligste der findes. Især om aftenen :)

    SvarSlet
  3. Jep! elsker især når strømmen går! for så er der kun sterinlysene der er tændt det er såå hyggeligt!(især om aften når der er mørkt!)

    SvarSlet
  4. Jeg er bare sej! :P
    Det er faktisk også hyggeligt når man spiser aftensmad og man kun har sterinlysene tændt! men mine forældre tænder hver gang lyset og siger "Ellers kan vi jo ikke se hvad vi spiser og bla.. bla.. bla.." *Laver sur smiley*

    SvarSlet