søndag den 7. august 2011

Den underste skab!

Det sagde min farmor om fryseren..

Nå men, hej!

Jeg har i dag fortalt min mor om mine planer til mit værelse. Hun er egentlig ligeglad med, at jeg farver mine vægge og sådan, for hun skal ikke selv gøre det, og det er det, der er vigtigst i følge hende! Havde nu heller ikke regnet med, det var hende, der skulle gøre det, for hun ville sikkert bare lave klatter på gulvet selvom, der er plastik på! :D
Jeg var inde på idemøbler's hjemmeside i dag, og der er der fire sæt sengetøj, der koster gratis! Det skal jeg da have :D

Jeg har fundet en ring, som jeg aldrig har set før. Jeg spurgte min mor, om det var hendes, men hun sagde, det var min. Jeg havde åbenbart fået den, da jeg var helt lille. Jeg kan stadig passe den, lol!

Her er ringen:
Jeg kan faktisk godt lide den, da den ser rigtig gammel ud og så er den stor! :D

Min mor har købt Ben&Jerry's til mig IGEN, så det skal jeg sidde og hygge mig med lige om lidt.

Jeg begynder forresten at blive rigtig stresset, for vi skal snart til Berlin min klasse og jeg, og jeg hader at rejse med min klasse. Det er det værste jeg ved, og jeg vil gøre alt for at undgå det. Og så kan jeg slet ikke lide Berlin, hvilket også bare gøre det hele mega nederen. Gå vææææk!

Kay, bby!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar