onsdag den 3. august 2011

A moment of happiness!

Heej!

Havde lige et moment of happiness, da jeg troede, jeg skulle til Bruno Mars-koncert, men det skal jeg ikke alligevel, da min veninde skal have en voksen med. Min mor har ellers lige givet mig lov til ikke at have en voksen med! Øv bøv altså )-:



Nå men, jeg har været oppe og træne i dag! Tror jeg så en, som jeg kender, men er ikke sikkert, da hun har ændret sig kropsmæssigt rigtig meget. Men når hun kommer på facebook, så spørger jeg hende lige, og hvis det så er hende, kan det være, vi kan træne sammen!

Om præcis en uge skal jeg starte i skole igen! Glæder mig absolut ikke, hvilket jeg også har skrevet i forrige indlæg! Men kan ikke lade være med at tænke på det og tælle ned. Vil ikke i skole! ): Der er intet at se frem til i dette skoleår end ferierne ._. Hmpf. Og så skal vi også til eksaminer! Im dying!

Skins UK 1-4 er endelig kommet ned på min computer, så har stenet Skins siden i går aftes! :D Elsk på den serie <3

Jeg har været på ustream og chattet lidt med Khani. Ret hyggeligt. Og gud, hvor er han sjov! Det er dog helt utroligt! Især da han tabte sin iphone og da et eller andet gik i stykker i baggrunden. ''Oh shit'' Haha, lol!

Nå men, bbye! :D Har ikke mere at kede jer med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar