I dag er det lørdag. Det vil sige, at jeg har kunnet sove længe i dag, men af en eller anden grund, vågnede jeg klokken otte. Mega irriterende.
I dag har jeg været i rosengårdscenteret for at købe gave til min kusine og hendes lille pige, som forresten skal hedder Nicoline/Nikoline! Hun er vildt lille btw. Hun vejer kun 2800 gram, men hun er jo også født for tidligt, så det forklarer det hele. De kom hjem i går..
Nå men, så smutter vi så i H&M for at finde noget sødt tøj, som hun kan bruge en dag. Vi fandt sådan en sød lille dragt, som vi købte. MEN! Vi kom også til at købe noget andet, hæhæ.. Min mor købte noget tøj, og jeg købte to stribede trøjer, 2 armbånd, 2 hårbøjler og en pakke sokker. Det var slet ikke meningen.
Bagefter gik vi i Toys 'R Rush og købte en bamse og noget legetøj-tamtam også. Godt nok lang tid siden, jeg har købt legetøj til nogen.
Her er den ene trøje, jeg købte. Den er blå/hvid og den anden er hvid/sort.
Her på det seneste er jeg begyndt at tage billeder af alle de insekter, jeg møder. Mest edderkopper, for dem er der flest af. Her kan du se en edderkop. Den har mega lange, klamme ben. Og det skal lige siges, at jeg er sygt bange for edderkopper og insekter i det hele taget.
Ad ad :(
Her er nogle ikke-skræmmende billeder af souvenirs, vi købte i Egypten. Begge ting betyder åbenbart lykke. Tror alle ting i Egypten betyder lykke, faktisk. Hmm?
Btw. så synes jeg, at denne sang, som jeg har sat ind, er mega fed!
Okay... Farvel :D




Ingen kommentarer:
Send en kommentar