fredag den 12. august 2011

Endelig weekend!

Hej.

Så kom den højt ønskede weekend! Synes allerede de to første dage i skolen, har været hårde.. Måske skal jeg bare lige vænne mig til skolen igen?
I dag i idræt regnede det, så det var ret nederen. Alle blev våde og frøs, så vi gik ikke i bad, for vi havde overhovedet ikke svedt.

Efter skole fulgtes jeg med min veninde hjem til hende. Hun troede, hendes søster ikke var hjemme, så vi ventede sammen udenfor og snakkede. Så pludselig spørger hun, ''Har jeg overhovedet ringet på?'' og så svarede jeg så nej. Så ringer hun på, og så kommer hendes søster! Vi havde stået udenfor i et kvarter. Vi var så flade af grin. Mega fail :D
Jeg fik forresten en gave af hende i dag. Et læderarmbånd med en grøn perle og flot lås. Har det på lige nu. Et af mine yndlings armbånd nu.

I dag til aftensmad lavede jeg pandekager. Dejlig start på weekenden. Og det blev faktisk ret gode. Min mor havde købt trefarvet is og chokolade-sauce, så det var bare mums :D


I dag fik jeg fandt jeg en snegl, så den tog jeg et billede af. Det er en ret bange snegl. Det var som om, den vidste, jeg var der. Den trækkede sig konstant ind i huset. Mega irriterende, for jeg synes, snegle er så seje.
Okay, og nu til de random billeder, som ikke har noget med sagen at gøre :D Der er et billede af min kat, Noah, mit klaver og min seje kamel, Achmed, som jeg har købt i lufthavnen i Egypten! :D Den kan danse og synge. Forstår dog ikke, hvad den synger, for det er på arabisk :)


Kaay, bbye :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar