onsdag den 10. august 2011

Nu som 9. klasser!

Hej!

Nu går jeg så i 9. klasse. Det er ret vildt, at det er sidste år! Efter 9. klasse tager jeg på gymnasie. Igen, ret vildt. Det hele er gået så hurtigt!

Og en anden ting, der også er gået hurtig.. Vi har allerede fået lektier for. Og det er første skoledag! Altså c'mon, vent dog et par dage man!

Lektier:

Læs om det folkelige gennembrud til i morgen.
Læs et digt af Jeppe Aakjær til i morgen. Find ud af, hvordan det hænger sammen med det folkelige gennembrug (Hvilket er ret åbenlyst. Kun dumpapper fatter det ikke!)
Fremlæg og vis sange til morgensang foran 0.b-9.b + 8.c og 9. c.

Taaaak, elsker dig for groft, dejlige klasselærer! <3

Jeg ordnede min mappe i dag, og så fandt jeg min musikliste, jeg lavede med min veninde for to år siden. Omg, jeg var obsessed med Paramore! Utroligt, haha :D

Okay, okay, lige nogle random billeder, jeg tog i dag! Btw. det er med iPhone, så det er ikke sådan noget vildt noget med spejlrefleks og alt det der! :)

 Min aftensmad, hæhæ.
 Parfume! Coco Chanel. En kvinde, jeg beundrer!
 Mine øreringe, jeg tog ud, da jeg skulle i bad. Bryder mig ikke om at bade med øreringe i.
Min halskæde, jeg havde på i dag. Den er tre år gammel. Jeg husker mærkelige ting! (:

Kaaaaaay! bbye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar