Hello there!
Jeg starter til udspring igen <3 Glæder mig rigtig meget. Håber jeg kan komme med til de store stævner! - Tom Daley var jo fem år om at blive klar til OL 2008, så måske vil jeg også være klar til OL om fem år? :) Håber det i hvert fald! Jeg vil i hvert fald til DM og NM. Skal bare lige have forklaret træneren, at jeg gerne vil op på et højere plan end jeg var, da jeg stoppede :)
Jeg har fået set to film i dag, og begge var absolut fantastiske! Jeg så Thirteen, som var lidt barsk, og så så jeg Angus, Thongs and Perfect Snogging. Den er så søøød! Elsker den, elsker den!
Min mormor blev udskrevet fra hospitalet i dag. Hun har brækket to ryghvirvler eller noget i den stil. Hun har være temmelig ond mod min søster, så vi skal ikke være sammen eller snakke med hende i noget tid, indtil hun har fattet det, hun har gjort. Det er en virkelig lang historie, jeg ikke magter forklare nu :)
Her senere i dag, skal jeg op og træne. Håber min mor vil hente mig bagefter, da jeg gerne vil købe en harddisk og et stik, så vi kan sætte min computer til mit fjernsyn. Og så vil jeg desuden også plage hende om en ny seng! Helst en dobbeltseng, hvor fjederne ikke pludselig kommer ude af kurs, haha!
Her om lidt har jeg Skins UK sæson 1-4. Glæder jeg mig meget til, for det er en af mine yndlingsserier! :D Om præcis syv timer faktisk.
Har lige indset, at jeg snart skal i skole igen. Det er ret trist.. Synes sommerferien er gået hurtigt, men det har også bare været den bedste nogensinde! Ferien til Egypten var bare absolut fantastisk! Glæder mig til at fortælle om den omme i skolen. Nok også det eneste jeg glæder mig til ved skolen. Magter seriøst ikke alle de lektier vi får. Sidste år på første skoledag fik vi to store stile for! Tak, tænker jeg bare. Håber ikke min klasselærer laver det samme nummer igen ._.
Nå, jeg vil smutte nu. Min ene finger er ved at dø! :D
Hey, btw! Jeg har brækket min lilletå. Er jeg ikke dygtig? :D

Ingen kommentarer:
Send en kommentar