mandag den 15. august 2011

8.B's tur til Berlin!

Hej (:

Min klasselærer har ikke opdaget, vi er 9.B nu og ikke 8.B.. Han skrev øverst på vores program ''8.B's tur til Berlin''. Flot :)

Jeg har fundet en snegl i dag, som er mega sød!! Den var vildt glad og kunne godt lide mig. Har kaldt den for Søren, men nu er Søren væk, så det er lidt trist.  Den var meegaa sej!

En pige omme i skolen synes, jeg snakker for meget. Og hun kan virkelig heller ikke køre videre på en joke, hvilket irriterer mig grænseløst! Altså, hvor svært er det at køre videre på ''Hej, du er en fisk?''. Min veninde og jeg kan få flere timer til at gå med det.. Helt seriøst.

I skal forresten se min nye trøje. Det er den samme som i går, men den er hvid/sort, men har nu opdaget, den er hvid/blå, haha.







Og det var også andre billeder. Blandt andet to billeder af sneglen, Søren! Wuhu, jeg elsker Søren <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar