mandag den 8. august 2011

Geranisk kvindekollektiv!

Heej!

Okay, overskriften er ret nederen, men er så dårlig til at lave overskrifter! Fik idéen til overskriften lige før.. Jeg ser nemlig Vild med comedy. Hørte pludseligt ordet og tænkte bare 'Whuuut?'. Nå men, det blev så overskriften!

Slamson er været her i dag og ordnet kloakken, så nu kan vandet løbe ud igen, yay!

Min veninde skrev i dag til mig, at vi skulle mødes, for hun har købt en gave til mig. Jeg blev totalt stresset, for jeg har ikke selv købt en til hende, men fandt nogle øreringe, som jeg har mere end to par af, så dem får hun. Og de er heller aldrig brugt! Det bliver sikkert på onsdag vi mødes, da vi jo starter i skole igen, og så er i skole igen.. sammen.. Hæ, logisk?

Jeg har virkelig leget med mine katte i dag. Virkelig! Det var ret sjovt. Tog også nogle billeder af Max <3
Er ret overrasket over, han ville ligge stille så længe. Han har været tålmodig i dag, åbenbart!

Anyways, jeg er i fuld gang med at lave mit værelse om, for jeg vil have det hyggeligt og faktisk have lyst til at være derinde. Jeg har fundet en masse pyntepudder med bl.a. tryk af Audrey Hepburn og Marilyn Monroe, og dem vil jeg altså have!
Jeg har fået lov til at få en væg malet grøn. Det bliver nok først efter jeg har været i Berlin (Btw jeg glæder mig ikke til den tur!!). Eller kan det være mine forældre har malet væggen imens jeg har været væk, som en suprise? De har gjort det før.

Jeg har taget et billede i dag, som jeg er helt vild med! Har intet med overstående at gøre, men ville bare lige have det med, for jeg elskeeeeer det!
Elsk på det <3 Man kan se næsten alle mine ringe og nogle af mine armbånd. Har forresten et smykkeskrin fyldt med armbånd, for har virkelig mange. Det indså jeg i går! :)

Kaaaaay, bbye!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar