tirsdag den 16. august 2011

Stresset!

Hej <3

Jeg er træt, stresset, udmattet, skoletræt, sur, vred.. Ikke noget langt blogindlæg i dag med billeder eller noget.
Jeg har klaget til et firma, der reklamerede med et Canon EOS 550D til 1537 kroner, men inde på hjemmesiden koster det 4970 kroner.. Så har klaget og skrevet, at jeg forventer at få kameraet til 1537 kroner, ellers klager jeg til Forbrugerklagenævnet (:

Okay, godnat, går i seng nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar