torsdag den 4. august 2011

Randomness ftw!

Oh yeah! Her er et par billede :)
Fik et billede af Liva. Den kan ellers ikke lide at få taget billede.

Det her er så en kage, som har jeg lavet. Den blev total fail!

Og til sidst: MIN  KJOLE <3 Elsk på jer, mine små babyer <3

Ok, bbye, skal i seng (:

2 kommentarer:

  1. Din blog er rigtig fed, jeg er derfor blevet fast læser. Håber du vil kigge forbi min blog og gøre det samme :)

    www.linehald.blogspot.com

    SvarSlet