I dag var det ret trist vejr. Det har regnet hele dagen, og på min skole, har vi fået en ret stor vandpyt, fordi kloakken ikke kan følge med.
Jeg synes egentlig, det er hyggeligt, når det regner. Især når det tordner og lyner. Så kan man sidde indenfor med et varmt tæppe, en god film og popcorn! Det kan man dog ikke, når man er startet i skole igen og har fået ordentlig mange lektier for! Omg, er allerede skoletræt.
Da jeg gik hjem fra skole, tog jeg en masse billeder af det triste vejr. Og mine dejlige converse!
En stor vandpyt.
Blomster der hænger pga. regnvejret.
Man kan se, at himlen er helt skyet.
Heeey, det er jo mine converse? :D




Seje billeder!
SvarSlet