Hey !
Okay, overskriften er ret random. Og lam scorereplik! Men min kusine har faktisk to traktorer!
Btw. min anden kusine har født en lille pige i går. 3 uger for tidligt, men det gør ikke noget. Vi må dog ikke røre ved hende, da min kusine har sukkersyge, og så har barnet stor risiko for at få infektioner eller sådan noget. Husker ikke præcis hvorfor.
Jeg har i dag stenet ''Room tour''-videoer på youtube, for at få inspiration til mit værelse. Jeg skal have farvet en eller to vægge en pastel-farve. Grøn, tror jeg, for min gardiner er grønne og elsker selv grøn. Så gik jeg så inde på mit værelse med sådan nogle prøvefarver. Så så jeg mine smykker og tænkte ''Nu skal jeg organisere, hæhæhæhæ!''. Jeg elsker at organisere. Det er helt utroligt. Synes det er så hyggeligt. Anyway, jeg har så sat mine halskæder vildt flot på min smykke-kors eller hvad det nu er..
Så da jeg gik og organiserede i mine skuffer, så fandt jeg mine gamle bratzdukker! Ha, det var lidt sjovt, for det er et par år siden, jeg har set dem sidst :-D
Dengang jeg legede med dem, var det altid den lyshårede, der var den onde, for hun er grimmest. Den mørkhårede var altid den gode, søde pige, for hun er pænest, haha. Og sørgede altid for, at min veninder fik den lyshårede!
Efter at have organiserede inde på mit værelse, kom min mor hjem med Ben&Jerry's! Det var ret dejligt :)
Imens jeg sad og spiste den dejlige is, kom min far og skulle fixe vores vask, for den er totalt ude og skide. Bogstavelig talt! Han kunne så ikke fixe den, så på mandag kommer der nogle kloakmennesker og skal ordne den.
Ikke mere herfra! Bbye!




Jeg er rigtig glad for det du skrev på min blog her idag! Jeg er også blevet fast læser af din blog nu :)
SvarSletTusind tak! :D
SvarSlet