fredag den 16. december 2011

Passion for pallietter



Jeg eeeelsker pallietter. Især i forbindelse med julen og nytåret, for jeg synes, pallietter så festligt!
Speaking of which, nu er get smart juleaften! Jeg fik self juleferie i dag, hvilket er enormt dejligt! 3 users afslapning? Ja tak!
Hvornår får I juleferie?

2 kommentarer:

  1. Jeg får først ferie på onsdag. Btw fed blog! (;

    http://bellevuee.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ej, hvor nederen! :)
    - Tak!
    Kigger på din

    SvarSlet