Jeg eeeelsker pallietter. Især i forbindelse med julen og nytåret, for jeg synes, pallietter så festligt!
Speaking of which, nu er get smart juleaften! Jeg fik self juleferie i dag, hvilket er enormt dejligt! 3 users afslapning? Ja tak!
Hvornår får I juleferie?
Jeg får først ferie på onsdag. Btw fed blog! (;
SvarSlethttp://bellevuee.blogspot.com/
Ej, hvor nederen! :)
SvarSlet- Tak!
Kigger på din