mandag den 19. december 2011

Midt om natten



Det er bare vildt fedt at være syg i juleferien! Ikke rigtigt..
Nå men, i går var det jo fjerde søndag i advent, og i adventsgave fik jeg Essie Winter Collection. Det er jeg virkelig glad for, for farverne er så dejlige! Jeg fik forresten også min 3 adventsgave i lørdags (Gaven var ikke kommet tredje søndag i advent, så fik den lørdag), og det var Essie Resort Collection. Alle farver er fantastiske!
Hvad fik I i adventsgave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar