søndag den 4. december 2011
2. søndag i advent
Så er det allerede 2. søndag i advent. Jeg, som så mange andre, fik min adventsgave i dag. Min mor sagde til mig i går, hun havde glemt at købe adventsgave, så jeg måtte selv vælge. Jeg valgte to film: Mean Girls 1 og Easy A. Jeg pakkede dem så ind i går, for jeg ville have noget at pakke op til morges. I morges stod jeg så op til TO gaver! Min egen, jeg pakkede ind i går, og så en, min mor havde købt. Det var lip gloss/læbepomade. Det havde jeg ikke regnet med.
I anledningen af advent, har jeg valgt at vise jer noget af vores adventkrans, som jeg selv har lavet. Temaet er rødt og guld, og så lige grøn, da kransen er grøn.
Hvad har I fået i adventsgave?
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)




Ingen kommentarer:
Send en kommentar