Nu er vi godt inde i december, og jeg er efterhånden kommet mere og mere i julehumør. Derfor har min mor og jeg været på julemarked i dag. Jeg købte en kagedåse, som jeg ikke vil bruge til kager, men bare som pynt. Den er rigtig fin. Der var rigtig mange til julemarked, så derfor var det lidt svært at tage billeder af, men nogle fik jeg. Der duftede rigtig dejligt af brændte mandler. Vi købte selv 2 poser. Havde helt glemt smagen af brændte mandler. Det skal man virkelig købe om julen!












Ingen kommentarer:
Send en kommentar