mandag den 19. december 2011

Nyt layout

Mit layout har jeg ændret. Synes jeg trængte til noget fornyelse, og så kedede jeg mig og helt vildt ekstrem! Og nu skal man skrive bisous-a-vous.blogspot.com i stedet for bisous-thuabua.blogspot.com. Blev så træt, hvad det hed før.
Forresten så har jeg glemt, hvordan man centrere dato-headeren. Nogle der kan hjælpe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar