Mit layout har jeg ændret. Synes jeg trængte til noget fornyelse, og så kedede jeg mig og helt vildt ekstrem! Og nu skal man skrive bisous-a-vous.blogspot.com i stedet for bisous-thuabua.blogspot.com. Blev så træt, hvad det hed før.
Forresten så har jeg glemt, hvordan man centrere dato-headeren. Nogle der kan hjælpe?
Ingen kommentarer:
Send en kommentar