mandag den 3. oktober 2011
Pyntet macbook!
Min macbook er blevet pyntet. Noget sticker-tamtam jeg købte i designer bazar.
Jeg har betalt min søsters studenterhue! Men regner nu med, min mor betaler pengene tilbage til mig, lol!
OKAY, SKAL HAVE BEN&JERRY'S SENERE, DET SKULLE MED!!!
1 kommentar:
Freja
8. oktober 2011 kl. 16.08
Det er flot !^^
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Det er flot !^^
SvarSlet