tirsdag den 11. oktober 2011

Not afraid






Min søster blev færdiguddannet som SOSU-medhjælper i dag. Jeg fik derfor tidligere fri fra skole, da vi skulle ud og sige tillykke eller sådan noget. Jeg var bare glad for, jeg fik tidligere fri fra skole.
Det minder mig faktisk om, at næste gang er det min tur til at få huen på. I mit tilfælde er det dog en studenterhue, og det betyder, jeg bryder ud af cirklen. Ingen i min familie har en studentereksamen, men det ændrer jeg ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar