fredag den 21. oktober 2011

Ud og se på dyr!












Jeg har været i Odense Zoo!

2 kommentarer:

  1. Det er jo min zoo! Jeg håber du havde en god tur. :)

    SvarSlet
  2. Det er den bedste zoo! :) Det er også den eneste, jeg har været i (:
    - Jo tak, jeg havde en god tur

    SvarSlet