Det er jo min zoo! Jeg håber du havde en god tur. :)
Det er den bedste zoo! :) Det er også den eneste, jeg har været i (:- Jo tak, jeg havde en god tur
Det er jo min zoo! Jeg håber du havde en god tur. :)
SvarSletDet er den bedste zoo! :) Det er også den eneste, jeg har været i (:
SvarSlet- Jo tak, jeg havde en god tur