tirsdag den 18. oktober 2011

Efteråret




Efteråret er indbegrebet på hygge og uhygge. Varm kakao, græskar - sjove og grimme, hyggelige og uhyggelige. Efteråret er ikke hyggeligere end vinteren, men det er tæt på .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar