tirsdag den 18. oktober 2011
Efteråret
Efteråret er indbegrebet på hygge og uhygge. Varm kakao, græskar - sjove og grimme, hyggelige og uhyggelige. Efteråret er ikke hyggeligere end vinteren, men det er tæt på .
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar