mandag den 3. oktober 2011

Pyntet macbook!

Min macbook er blevet pyntet. Noget sticker-tamtam jeg købte i designer bazar.
Jeg har betalt min søsters studenterhue! Men regner nu med, min mor betaler pengene tilbage til mig, lol!

OKAY, SKAL HAVE BEN&JERRY'S SENERE, DET SKULLE MED!!!

1 kommentar: