onsdag den 12. oktober 2011

Hvor mums!



Det mad smagte godt! God balance mellem det søde og det stærke. Vil have mere. Og gerne til aftensmad! Spiste et eller andet Brændende kærlighed til at starte med, men fik kvalme af det, så smed det ud. Det var virkelig klamt! Skal aldrig mere i nærheden af sådan noget! Som i kan høre, er jeg kræsen.

1 kommentar:

  1. Uha, er glad for jeg aldrig har smagt brændende kærlighed... men det der ser rigtig lækkert ud ;-)

    http://theglitteronmymind.blogspot.com/

    SvarSlet