onsdag den 30. november 2011

Dagen før dagen

Julebørn (Billede af mit morfars band ved siden af) 
Juleelefant (Igen billede af mit morfars band)
En julebuk på mit værelse
Et julehus
Jesus-barnet
Julemanden
Min ene julemis, Max
Behåret nisse (Kattene leger med den, så den er blevet behåret)
Risengrød
Hygge nisser (Vandt dem i pakkeleg)
Snemand, jeg selv har lavet
Pingvin og snemand
Så er det første december i morgen. Jeg glæder mig meget. Selvom mange nok synes, jeg er for gammel, så har jeg altså 3 julekalendre, og jeg kan ikke vente med at åbne den første låge. Og så glæder jeg mig også til Nissebanden på Grønland! Kan huske, at jeg elskede den julekalender.
Det minder mig om noget. I vidste nok ikke, jeg faktisk var så tæt på at skulle spille Mikkels lillesøster i Mikkel og guldkortet? Men det var jeg. Desværre så kunne jeg ikke da jeg var konkurrence-udspringer og havde travlt med udspring. Tænk hvis jeg havde sagt ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar