søndag den 1. juli 2012
The End
10 års skolegang blev afsluttet med en lejr for hele min skole. Det var en tur med glæde, skuffelse, overraskelse, spænding og tårer. Alt i alt var det bare en rigtig god afslutning for os afgangselever. Jeg mødte der verdens sødeste golden retriever hund, og jeg blev angrebet af edderkopper, der kravlede på mine ting, på mine ben og i mit hår. Jeg lærte der hvem mine sande venner er. Jeg har overskredet mine grænser, da vi i en konkurrence skulle igennem nogle huller og pigerne skulle væres igennem. Jeg er så meget imod at blive båret, men gjorde det.
Vi havde lejrbål hver aften og den sidste aften blev alle på skolen overrasket. Kliplev frivillige brandværn kom og lavede et lille ''show''. Vi blev alle så overraskede, da vi hørte sirenerne og efterfølgende så blinkende. Vi troede ikke vores egne øjne. Samme aften så vi fodbold kampen mellem Spanien og Portugal. Vi var delt op i to gruppe: Dem som holdte med Portugal, og dem der holdte med Spanien.
Nu sidder jeg så her i gode gamle Odense og har sommerferie. Det eneste der er planlagt, jeg skal, er at jeg skal til lalandia. Ellers ser jeg frem til at starte på gymnasium. Er spændt på hvem jeg kommer til at gå i klasse med, og om jeg overhovedet vil komme til at passe ind.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Er helt vild med det sidste billede!
SvarSletKan godt lide din blog, skal vi følges? Hvis du bliver på min og skriver en kommentar gør jeg gerne gengæld! <3
http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/
Haha, takker!
SvarSlet- Kigger på din, og tak fordi du tog et kig på min :)