tirsdag den 31. juli 2012
Mine tanker om at flytte + Gossip Girl
Hej igen!
Stor sensation.. Har opdateret min blog TO GANGE på én uge! Det da lidt vildt? Ej, haha. Jeg har stort set pakket alt ned i kasser, så nu venter jeg bare på, vi skal flytte. Det er vildt at tænke på. Har boet her i 9 år, og havde ikke regnet med, at den dag vi skulle flytte herfra, at det ville ende på den måde, som det gjorde. Det ville have smidt os ud, hvis vi ikke skilte os af med vores katte, og selvfølgeliger skiller vi os ikke af med dem. Hvem gør det? Ikke os i hvert fald. De er jo en del af familien.
Nå, jeg har planlagt at jeg resten af aftenen vil se noget Gossip Girl. Det er seriøst en af de bedste serier! Elsker den. Det er så spændende, ahah. Er i gang med 2. sæson og er næsten færdig. Hvis I ikke har set Gossip Girl, så kom i gang! I vil ikke fortryde det.
I må have en fortsat god aften, jer som har læst det her indlæg.. OG SE NOGET GOSSIP GIRL!
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)


Ingen kommentarer:
Send en kommentar