Hvis vi ser bort for regnvejret i formiddags, har det været en virkelig smuk dag - i hvert fald i følge mig selv. Jeg har så taget billeder og leget med forskellige funktioner på mit kamera. Er ikke så god endnu, men øvelse gør mester. I mit tilfælde har jeg brug for en masse øvelse! Anyways, her er så nogle af de billeder, som jeg synes, blev gode. Fandt mine solbriller frem, som jeg købte i København sidste år, og så prøvede jeg ellers noget forskelligt med dem. Forsøgte også at tage billeder af solen, men jeg endte med ondt i øjnene!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar