søndag den 29. juli 2012
Flytte + Svømning
Hej! Det er ved at være længe siden, jeg sidst har opdateret min blog. Det må I undskylde.
Alle billederne er taget i dag, hvor jeg har pakket de fleste af mine ting i flyttekasser, da vi flytter på fredag, så det skal gøres. Jeg kan afsløre, jeg er den, der har brugt flest flyttekasser, og er slet ikke færdig endnu. Kattene har bare ligget og gloet på, at jeg har knoklet. Jeg har fundet så mange af mine gamle ting, så jeg har også brugt en del tid på at kigge på dem. Fandt bl.a. et gammelt manuskript fra da min klasse lavede et julestykke, og jeg kunne stadig mine replikker, og det er altså fra 6. klasse.
Nu sidder jeg bare og slapper af og ser OL (Svømning). Det er simpelt hen så spændende, når danskerne er med, for håber altid på, de vinder. Og da det er live, lavet en af dr's journalister en fail. Hun stoppede en pige, hun troede, var Rikke Møller Pedersen, ahaha. Det var så utroligt sjovt altså.
Vidste I egentlig, at jeg har gået på samme hold som Rikke Møller Pedersen dengang jeg var konkurrence svømmer? Hvis ikke, ved I det nu! : D
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Hej!
SvarSletSuper fed blog du har, jeg er blevet fast.
Har lige et spørgsmål. Jeg håber du vil besvare det - helst også i en kommentar på min egen blog, det ville være fantastisk!
Jeg skal bare lige høre, hvordan du har fået rykket den der "0tanker" ind på midten?
www.liveindk-sophie.blogspot.com