onsdag den 27. juli 2011

Min tur til Egypten

Jeg har fra d. 3 juli til 17 juli været i Egypten! Absolut den bedste ferie nogensinde. Ikke den sidste gang, jeg er i Egypten :D

Vi mødte en masse danskere, hvilket jeg ikke troede vi ville, da jeg ikke troede mange ville vælge det hotel. Men altså, i alt mødte vi 7 familier! Vi var mest sammen med en familie på fire. En mor, en far, en søn på cirka seks år, og verdens sødeste, lille, rødhårede pige på et år og fire måneder! Hun var virkelig bedårende! :D Rødt hår og brune øjne. Hun kunne virkelig godt lide mig, fordi jeg ikke kom og skulle nusse hende, ligesom alle andre. De skulle hjem en uge før min mor og jeg, så jeg synes, det var lidt trist, at vi skulle undvære dem i en uge.

Men jeg menneskerne på hotellet var fantastiske! En på animationsteamet lovede mig at ise ent tryllenummer, som han viste mig, men han glemte det (DOH!). Men har dog planer om at komme tilbage til samme hotel, og så har han bare med at lære mig det tryllenummer!

Nede i Naama Bay, fandt vi en lille butik, som Achmed på 21 ejer. Han var virkelig anderledes end de andre egyptere! Han kom ikke med kommentarer til mig, hvilket var virkelig dejligt, og han kom ikke ud og tvang os ind i hans butik. Vi var derinde 3 gange, og jeg fik 2 gaver af ham. En nøglering med sådan et øje, og så en flot elefant med perler på.

Kokkene og tjenerne på hotellet gik meget op i, hvad jeg spiste, for jeg er ekstrem kræsen, og det synes de, var meget sjovt. Gik der med min tallerken, de åbnede op for maden og forklarede hvad det var. Jeg sagde ''Naah'' og så grinte de. En aften levede jeg af vandmelon, og så efter femte gang, jeg var deroppe, spørger kokken ''You really like watermelon?''. Kunne ikke lade vær' med at grine af det, for det var ret morsomt.

Min mor har forsikret mig om, at det ikke er sidste gang, vi er på det hotel, for hun kunne faktisk lide det hotel, hvilket er utroligt, for hun bryder sig normalt ikke om hoteller!

Sange de hørte ret meget på hotellet:
Jessie J - Nobody's perfect
Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Infernal - From paris to berlin
Outlandish - Aischa
Shakira - Waka waka
King Africa - La bomba
Selena Gomez - Who says
Alexis Jordan - Good girl

Ingen kommentarer:

Send en kommentar