onsdag den 27. juli 2011

Besøg fra veninde

Hej (-:

I dag for jeg besøg af min veninde. Vi skal planlægge vores fødselsdag, som vi længe har talt om. Og da jeg snart har fødselsdag (igen), så skal det være snart.
Vi har snakket lidt om, at temaet skal være bad taste, så man skal komme i tøj, som slet ikke passer sammen. Og håret og make uppen skal selvfølgelig heller ikke passe sammen.

Når hun kommer, får jeg en gave af hende, for hun har været på Malta! Jeg giver også hende en gave. Hun har sagt til mig, at hendes gave er lidt ond og jeg ikke kan bruge den til noget, så er ret spændt på hvad, det er.
Med hensyn til min gave, så har jeg tænkt mig at gemme den, så skal hun selv finde den. Bliver sikkert sjovt, hæ!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar